27 Eylül 2012 Perşembe

Hikayemiz ,)

Taslaklarımda kalan yayımlanmamış eski bir post..

Sevgili Güzincimin başlattığı ve sonrasında Taraniscimin devam ettirdiği evlilik teklifi hikayelerini anlatma furyasına ben de katılıyorum ;)

İşte bu da bizim hikayemiz ; :)

14 Ocak 2009 yılında tanıştık sevgilimle bir ay sonra 14 Şubatta bana olan duygularından bahsetti ve 14 Martta çıkmaya başladık ;) Ve 14 bizim uğurlu sayımız oldu ,) Sonrasında tarih 14 Şubat 2011 olana kadar zaten evlilik hakkında konuşmaya ve planlar yapmaya çoktaaan başlamıştık, ama ben romantik bir evlilik teklifi bekliyordum yine de ve bunu da kendisine de söylemiştim..

Gelgelelim 14 Şubat 2011'e.O tarihte nişanlı değildik ama aileler bilmese de Eylülde evleneceğimiz belliydi ve ben evlilik teklifi alma umudumu kaybetmiştim.Evlenme teklifi almadan evlenecektim ;) Neyse bu yıl biliyosunuz 14 Şubat pazartesiydi ve mevlid kandiliydi o gün.Ben öncesinde napıcaz pazartesi diye sorunca pazartesi zaten hem de kandil dışarı çıkmayalım sizde yemek yeriz, dua ederiz falan demişti sevgilim.Ben de haklı bulmuştum kendisini aslında ama bi yandan da bozulmuştum az birazcık..Yapacak bişey yoktu hem pazartesi hem soğuk hem kandil..İş çıkışı buluşup bize gittik ben hemen bişeyler hazırlayayım diye mutfağa girdim sonra o da gelip boşver hazırlama hadi dışarı çıkalım dedi.İşte o an anladım o gecenin özel olacağını.Şaşırdım, güldüm o da güldü hadi sorma dışarı çıkıyoruz dedi.Peki deyip hazırlandım ama nasıl gülüyorum hiç beklemiyodum.Neyse efendim tanıştığımız sene doğum günümde gittiğimiz çok romantik bir yere yemeğe gittik.Zaten oraya gidince evlenme teklifi ve yüzüğün geleceğini anlamıştım ;) İşte mekan ve masamız :))





Çok romantik bir akşam geçirdik hep birbirimize olan aşkımızdan bahsettik, sonra süprizimi beğendin mi dedi,ben de bayıldım dedim.O zaman süprizim bukadar değil aslında deyip cebinden tek taşımı çıkarıp uzattı ve benimle evlenir misin diye sordu.Ben tabi leyla olmuşum gözlerim doldu bi anda ççokkk mutlu olup eveeett dedim ;) Sonrasında tek taşımın olduğu için o kadar mutlu oldum ki anlatamam, yıllar önce nasıl özenirdim bir gün benim parmağımda da olacakmı diye,takmaya değer bir aşk çıkacak mı karşıma diye..




Şimdi de alyansımı ve tek taşımı hiç çıkarmıyorum, çok farklı duygular hissediyodum ilk zamanlar bakıp bakıp duruyodum ;)) İşte benim sıradan ama çok özel hikayem... 

16 yorum:

  1. canım gözlerim doldu okurken hep mutlu olun birlikte musmutlu yaşlanın inşallahh

    YanıtlaSil
  2. Çok romantik ve çok güzel bir süpriz bu..

    Birbirinize çok yakışıyorsunuz maşallah

    Mutluluğunuz ömür boyu sürsün canım..

    YanıtlaSil
  3. harika canım yaaa muhteşem düşünceli bi beyin varmış :)

    YanıtlaSil
  4. pembe mor alg:) :)))

    tubitoş: amin inşallah hepimiz duygusal gelinim benim..,)

    Taranis:Teşekkür ederim canım benim hepimizin inşallah ,)

    Hamide : Öyledir canım ya,senin serci beyin de öyledir :))

    YanıtlaSil
  5. canım sıradanmı dedin? daha ne yapsın sevgili kocan, ne güzel ayarlamış bak:) güzel günleriniz mutlu seneleriniz olsun canım...buarada o hikayeyi yazdığım güne gittim, ne güzel düzenli yazardık:) ne oldu bize ya:(

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten güzel süpriz olmuş, hep mutlu olun. :)

    YanıtlaSil
  7. Ömür boyu mutluluklar

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Dilek : Teşekkür ederim :)

    Güzincim canım teşekkür ederim hepimizi inşallah, dimi ya bi hevesle nasıl yazardık sen o sıra çalışmaya başlamamıştın sanırım benim işim de rahattı..Neyse yine eskisi gibi olalım ,)

    Sj:teşekkürler canım hepimiz inş ,)

    Deniz Saatçioğlu: Teşekkür ederim ,)

    YanıtlaSil
  9. o yüzükler hiç çıkmasın canım, hep mutlu olun:)

    YanıtlaSil
  10. daim olsun sevginiz, hikayeniz çok güzel. Blogunla yeni tanıştım, benimki de http://missinem.blogspot.com/

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. ne güzeeeel.
    missinemde görüp geldim de.
    çok hoş bak bu yazı ve foto.
    size özel. güzel de.
    :)

    YanıtlaSil
  12. ayyy cok kiskandim :)
    yyuzuk, masa, yuzunuzdeki o mutluluk bir ayri guzel :)
    takibindeyim, belleeamie.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil
  13. Herkese güzel yorumları için çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil