21 Haziran 2011 Salı

Mobilya..

Gelinlik konusundaki güzel yorumlarınız ve fikirleriniz için teşekkür ederim.Bana çok yardımcı oluyorsunuz, çok güzel şeyler öğreniyorum hepinizden.Şimdi de sıra mobilyada :) İşte bunlar beğendiklerim ;

Koltuklar kadife terletmez kumaşmış ,biri mor diğeri ise resimde göründüğü gibi değil, uçuk pembe olacak..Masa, konsol, orta sehpa ve koltuklar hepsinin ayağı torna ayak.Bir tane de tekli berjeri var mor renkli..
  


 Masa, konsol ve orta sehpa beyaz lake, ama göründüğü gibi değil simli pudra rengi.Sim dediysem göze batacak kadar değil,çok hafif ışıkta belli olan ışıltılı lake :) pudra rengi gibi tam beyaz değil yani..Sandalyeler mor renk olacak yani ilk resimdeki koltuğun kumaşıyla kaplı..


Bench kullanışsız olur diyor herkes, yani kullanmadığım zaman yer kaplamaz altta durur ve çok şık duruyo bence ama oturup yemek yiyecek olanlar için biraz sıkıntılı kabul ediyorum...:)

Konsolun aynasını ise beğenmedim daha değişik bişey yaptırmak istiyorum konsolla bitişik değil de duvara monteli olan...

Vitrinini ise almıyıcam zaten..


Sevgili blog arkadaşlarım ben oturma odası yapmıyıcam yani tek salonum olacak ve işten geldiğimizde salonda oturucaz, ayağımızı uzatıp dinlenicez.Rahat birşey arayınca böyle şık olmuyor malesef, çok spor bi takım da almak istemiyorum, salon, salon gibi ışıl ışıl gösterişli olmalı bence..Diyeceğim o ki sizce bu takım kullanışlı mı? Nasıl buldunuz? Kaliteli duruyo mu? Dikkat etmem gereken bir husus var mı?Şimdiden teşekkürler..:)

31 yorum:

  1. en dogrusuda tek bir salon yapmak bencede canim,ev sahibinin misafirden ne eksigi varmis ki sanki ben hep karsiyimdir ayri oda yapanlara:)mobilyada cok güzel canim,cok begendim...

    YanıtlaSil
  2. canım biz de şu an oturma odaıs almadık.
    daha sonra alacağız ama alma sebebimiz annemler geldikleirnde bir odaları olsun:))
    valla biz de koltuklarımızda avangard,kadife kaplı,lükens ayaklı çok şık bir model tercih ettik.
    mobilyalarımda da kenarları varaklı,lükens ayaklı ve ekru renge hafif sim katılmış bir model tercih ettim.
    avizelerim perdelerim de salonumla oldukça uyumlu tabi.
    doğruyu söylemek gerekirse oldukça gösterişli oldu belki kimilerine göre abartılı bile olmuş olabilir ama sonuçta salon bu:))
    ayrıca gerçekten neden salonu misafirlere saklarlar hiç anlamam :))
    o yüzden ben de tercihini avandard modellerden yana kullan derim :))
    tabi karar senin :))
    bir de kendimi sitelerde hissettim bu modelleri görünce :))
    mobilya bakma günleirmiz geldi aklıma :))

    YanıtlaSil
  3. avukat hanımcım, ben anlamam bu işlerden pek ama şunu söyleyebilirim ki hoş görünüyorlar.

    önemli olan senin içine sinmesi...

    huzurlu günlerde kullan inşallah...

    YanıtlaSil
  4. aşkınAy saol canım beğenmene sevindik,dimi ya ne eksiğimiz var misafirden ,)Kocaman saol dururken küçücük odaya sıkışmak ne saçma :)

    Ankara Düşleri;ben şuan yattığım yatağı götürmeyi düşünüyorum evime bir misafir olursa yatsın diye.Sen de öyle yapabilirsin annenler gelince yatması için.Kesinlikle saol dediğin gösterişli olmalı bence de.Anlattıklarına göre eminim senin salonun da çok güzel olmuştur.Resimlerini bekliyoruz ,)Avize,perde,halı hakkında hiç fikrim yok daha benim.Sorma canım valla siteleri alt üst ettik resmen.Biraz pahalı mı bilmiyorum bu takım 10 bin.Nasıl sence?

    YanıtlaSil
  5. Sazancım; teşekkür ederim canım inşallah,benim içime bu sindi,kafayı taktım başka modellere de bakamıyorum zaten ,)

    YanıtlaSil
  6. Kendini iyi hissettiğin,seni yansıtan salon buysa hiç durma al ve iyi günlerde kullan ! Ben de modern mobilyayı sevmem işin kolayına kaçmak gibi gelir hep. Ev dediğin zevkle ,yavaş yavaş ,sevgiyle döşenmeli ve kesinlikle kadınsı olmalı. Sert hatlı köşeli mobilyayı itici bulurum,mobilyanın yuvarlak hatları olmalı. Yalnız kadife terletiyor-en azından İzmir'de-bunu bilesin istedim. Sevgiler ve mutluklar canım !

    YanıtlaSil
  7. canım ben şu an uçuk pembe olan koltuklarla aşk yaşıyorum =) bence süper seçim. beyaz mobilya da çok şık bence ben de beyaz ebyaz ışıl ışıl bir salonum olsun istiyorum =) bench fikri güzel bence değişik fikirlere açık olmak lazım. ama deiğin gibi ayna hoş değil bitişik olanlar çok demode bence çok şık aynalar var. kalitesiz de durmuyor ayrıca. tülü perdesi halısı tamamlanınca harika olur gibi geldi. bir de kesinlikle sakın vitrin falan filan alma. inşallah içine siner gölünce olur mucxxx

    YanıtlaSil
  8. canım önemli olan içine sinmesi içine sindiyse problem yok demektir :))
    fiyata gelirsek avangard takımlarda fiyatlar böyle malesef ki :))
    biz de epey bi para harcadık :))
    biz mobilyaları almadan bir ay önce bir tanıdığımız bizim sadece mobilya ve koltuklara verdiğimiz parayla bütün evini düzdü :))
    ama şunu söylemek isterim ki kesinlikle oturun ve sıkı bir pazarlık yapın.
    sitelerdeki esnaf pazarlığa çok müsait çünkü.
    benim kayınpederim sağolsun bayağı sıkı pazarlık yapmıştı :))
    halı avize ve perdeye gelirsek de avizeyi ulustan aldı nişanlım.
    böyle takımlara yakışan avizeler de pahalı oluyor ona göre :))
    halıyı biz padişah halıdan beğendik ama düğüne bir haftadn az kalmasına rağmen hala almadık:))
    perdeyi de ulustan aldık.
    kayınpederimin bir perdeci ve avizecisi var oturmuş onlarla da pazarlık yapmış :))
    o yüzden oturun pazarlık yapın her yerde :))
    Allah inşallah ağız tadıyla oturmayı nasip etsin canım.
    bu arada bana mobilyaları nerde yaptırdınız diye sormuştun.
    sitelerde özdemir mobilyada yaptırdık biz.yanılmıyorsam ereğli sokaktaydı.
    kesinlikle çok kaliteli iş yapıyorlar.
    tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  9. bence harika şekerim yani hem şık hem rahat daha ne isteyesin ki... hem açık renkler de ortamı açar rahatlatır, ben çok beğendim valla...

    YanıtlaSil
  10. canım kesene uygun olsunda beğen boşver...benim eşimde bu işte..nene hatunda dükkanları.. bir gün bekleriz.. öptüm...

    YanıtlaSil
  11. Canım ben kadifeyi çok beğendim ama kullanımı zor olabilir. Yine de günlük hayatta koltuk şalı ile kullanabilirsin böylece leke vs olmaz ve daha az eprir, şık istemekte haklısın benim salonu mutfak ile birleşik diye komple spor döşedim. Renkler çok pastel ve güzel koyu mor bu kumaşa çok iddialı olabilirdi.


    http://www.betwinus.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. colette ; evet bu benim olmalı dediğim mobilya bu,ev dediğin kadınsı olmalı fikrini çok sevdim,terletmez kadife dediler aslında ama terletebilir haklsın,çok teşekkürler yorumun için ,)

    Tubitaşcum; beğenmene çok sevindim,dimi bence de ışıl ışıl olsun salonum.Bakalım nasıl olacak ,) Vitrin çok gereksiz bişey ya dimi..Teşekkür ederim ççokk.

    Ankara Düşleri;haklsıın valla ben de çevremde o fiyata evin tamamını alan çiftleri görünce acaba çok mu pahalı diye kararsız kalıyorum ama içime sinen bu oldu.Pazarlıklı fiyatı bu aslında çok pazarlık yapamadık biz aslında,senin kayınpederi mi götürsek ,) İnşallah size de Allah ağız tadıyla oturmayı nasip etsin.Aşk hiç eksik olmasınn güzzel evinizde.Teşekkür ederim canım..

    Hamidecim beğenmene sevindim canım saol,açık renklerin temziliği zor diyolar ama bence verdiği aydınlık görüntü için değer..

    coco jelly; e bilseydik sizin mağazaya da bakardık,adı ne?Bütçemizi aştı biraz ama içime en sineni bu oldu.

    Betwinus;valla kadifenin kullanışsız olacağını pek düşünmedim dış görünüşünü düşünmekten,koltuk şalı kullanmayı çok sevmesem de öyle olacak galiba,eminim senin salonun da spor ama şıktır.beğenmene sevindim teşkkür ederim..

    YanıtlaSil
  13. Beğendiğin mobilyalar çok güzel, çok hoş seçimler..aslında bu konuda biraz da zevkine hitap edeni almak gerek.. koltuklarımı almadan evvel beyaz alma yapamazsın demişlerdi ama gayet de rahat kullanıyorum 1 yıldır..
    Nasıl içine siniyorsa öyle yap canım, baktıkça mutlu ediyor çünkü seni:)

    YanıtlaSil
  14. hıgh end canım adı nene hatundan dümdüz çık...gop a bağlanıo ya ışıklar var solda..öptüm:)

    YanıtlaSil
  15. Zeynepcim teşekkür ederim yorumunu görünce pek bi sevindim kaç gündür blogunda geziniyorum zira :)ama zeynepin evini görmeye çalışsam da göremedim hala :) beyaz koltuktan şikayetçi olmayan birini görmek mutluluk verici..baktıkça mutluluk duyacağım ben bu mobilyalara çok haklsıın.

    YanıtlaSil
  16. cocjelly;saol canımcım yolum düşerse uğrarım kesin ,)

    YanıtlaSil
  17. oldukça zevkli mobilyalar secmişsin. oturma odası yapmayarak dogru karar vermişsin , bizim popmuz misafirinkinden kıymetsiz mi yani:P

    YanıtlaSil
  18. Teşekkürler canımm.. Dimi ya ,) bizim popomuz herkesten daha kıymetli :))

    YanıtlaSil
  19. her zaman bekleriz öptüm:)

    YanıtlaSil
  20. cannım koltuklar çok hoş görünüyor ben çok beğendim vee benim salon koltuklarımı çook benziyorlar:) benimkilerde böyle biri gri biri beyaz 2de berjer var baya güzel duruyor salonda bunlar:) avize halı olunca çok şık duruyor evde pudra ve morda çok güzel seçimler bende sadece aynayı beğenmedim,aynada salonu gösteriyor gösterişli olsn oda:) 10 bin iyi gibime geldi canım bizimkiler içinde tv ünitesi flnda var daha pahalı oldu,avangard güzel seçim bence, biz salonda oturmuyoruz oturma odamız var ama salonumz çok rahat kadife kumaştan:)

    YanıtlaSil
  21. Bende çok beğendim.. Ben evde köpek olmasından dolayı malesef açık renk yapamadım, risk gibi geldi.. o yüzden de ayrı bir kıskançlıkla baktım :))

    Muck!

    YanıtlaSil
  22. hemen al hemen mor olan koltuğa bayıldım.
    Yemek masası harika evin süper olacak canım :)

    YanıtlaSil
  23. Güzincim koltukları beğenmene çok sevindim,senin zevkine güveniyorum.Gri beyaz uyumunu ben de çok severim.Günlük oturacağımız için ben beyaz seçemedim.Bi de geniş salonlu bir ev merkezde bulamayacğımızı bildiğim için tek berjer istedim ben.Ayna konusunda haklısın gösterişli bir ayna seçicem ,)bizimkisi de kadife kumaş işte inşallah sizinkisi kadar rahat olur.Eminim çok güzeldir senin salonun.Ev detaylarıyla ilgili post bekliyorz senden ,)

    Siucum;biliyorum senin salonunu siyah ağırlıklıydı yanlış hatırlamıyosam,evlilik hazırlıklarının tümünü okumuştum.Teşekkürler canım öptüm..,)

    ssdesignbutik ;ay canım çok saol inşalahhhh dediğin gibi çok güzel olur..

    YanıtlaSil
  24. canım benim teşekkürler zevkime güvenmene sevindim ve zevklerimiz cok benziyor ben bu posttan bunu anlıyorum:) ev detayları postu ah ah:) umarım birgün yapcam haha:))

    YanıtlaSil
  25. Acaba siteler Oymaklar mobilya mı orası?Daha 1 hafta önce ben de ordaydım da seçimler pek güzel bence..

    YanıtlaSil
  26. Gizemcim hoşgeldim bloguma.Evet Grand Oymaklar sitelerde ;) teşekkür ederim beğenmene sevindim.Hayırdır sende mi evlilik hazırlıkları?Tanıdık mı yoksa Oymaklar?

    YanıtlaSil
  27. Ben de sadece salon yaptım canım. Oturma odasında iki kanepe var ama orayı kullanmıyorum. Ben Siteler'in malına pek güvenmiyorum onun için hep bilindik markalara baktım ve salon için köşe takımı aldım bir de ikili koltuğunu. Ben herkesin aksine beyaz mobilyadan kaçındım daha ağır olması için ceviz rengi aldım..
    Yatak odamı beyaz yaptım ferah olsun diye..

    YanıtlaSil
  28. Gayet zevkli bir seçim,koyu renk mobilya çabuk tozlanıyor ya da daha kolay tozu gösteriyor diyeyim.Hergün silmek gerekiyor.Ona dikkat edebilirsin.Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  29. Miss Sensible; haklsıın canım ben de güvenemiyorum aslında beğendiğimden farklı bir model gelecek diye aslında.Ben de yatak odamı beyaz düşünüyorum,evinin resimleri bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  30. İçimden geldiği gibi;teşekkürler canım haklısın koyu renk mobilya çabuz tozu gösterir,ben de sevmiyorum.

    YanıtlaSil
  31. eflatun koltuğa bayıldım..krem de aynı şekilde. düğün telaşı beni de sardı ve çok adrese ihtiyacım var benim :(

    YanıtlaSil